זה התחיל לפני חודש מכד קטן של משקה ותמימות של ‘”אולי נמכור לימונדה בכניסה לבית?”
מהר מאוד זה הפך לדוכן מדוגם (מעגלה שמצאנו בזבל) והבנה נרגשת שאפשר להרוויח מזה גם מטבעות זהב!
כל שקל שילדי הרוויחו נספר בקפידה ושולשל לחור הקופה בהנאה.
עם הזמן הם הבינו שלעסק יש הוצאות, אחריות, שותפים ורק אז רווחים…

כשנמאס להם לעצור לקוחות בגופם הם שינו טקטיקה בה
הצהירו בפני כל עובר אורח שאם אין לו שקל לכוס משקה
עליו להעניק להם חיוך של 10 שניות בעודו מביט להם בעיניים.
אין ספק שבגיל 7 וחצי הם הבינו מהו שיווק טוב ואיך משמרים לקוחות.